Jak zrobić Swipe Up na Instagramie

Jeśli masz konto biznesowe na Instagramie i masz więcej niż 10 000 followersów, być może słyszałeś o nowej funkcji swipe up. Ale co to jest i jak może pomóc Twojej firmie? Możesz go użyć do promowania nowych produktów lub treści, kierowania ruchu do swojej witryny, angażowania się w influencerów i zwiększania świadomości dla większych kampanii. Używając linków swipe up, możesz poprowadzić swoich fanów do nowych produktów i usług, które mogą ich zainteresować.

Jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie zaangażowania na Instagramie jest zamieszczenie linków do odpowiednich treści w swoim bio. Linki Swipe up to najprostszy sposób, aby Twoi zwolennicy sprawdzili Twoje treści. Możesz udostępnić link do swojego produktu lub strony internetowej ze swojego Instagram Story, lub możesz zamieścić ogólne treści w swoim bio. Aby jak najlepiej wykorzystać funkcję swipe up, możesz wybrać kreatywne obrazy, które mogą przykuć uwagę Twoich odbiorców.

Innym sposobem na zwiększenie zaangażowania na Instagramie jest użycie opcji „Zobacz więcej” w swoich podpisach. Kiedy ktoś macha w górę na historii, może zobaczyć dyskretną strzałkę w górę w podpisie. Następnie, mogą stuknąć w ten link. Zobaczą listę osób, które zostały oznaczone. Możesz przeciągnąć te elementy na ikonę kosza, jeśli nie pasują do tonu Twojej marki.

Aby dodać link swipe up do historii, możesz stworzyć kolaż ze swoich zdjęć lub filmów. Aby rozpocząć kolaż, kliknij zdjęcie w rolce aparatu. Następnie stuknij opcję „Utwórz”, która oferuje wiele fajnych funkcji, w tym szablony, ankiety i quizy. Po wykonaniu tego kroku wystarczy stuknąć w ikonę linku na stronie profilu i wybrać tryb „utwórz”.

Funkcja „swipe up” w Instagramie pomaga angażować się w relacje z użytkownikami i promować swoją stronę internetową lub kanały mediów społecznościowych. Jest również świetna do współpracy z markami i pozwala kierować ruch na Twoją stronę internetową. Odpowiednio wykorzystana może zwiększyć sprzedaż i zapisy do Twojej marki. Gdy Twoje treści są dobrze wykonane, Twoi odbiorcy będą bardziej skłonni do dzielenia się nimi. Więc zacznij działać już dziś! Będziesz zadowolony, że to zrobiłeś. Pamiętaj tylko, aby dobrze się przy tym bawić.

Przed uruchomieniem funkcji Swipe Up upewnij się, że zweryfikowałeś swoje konto. Aby uzyskać dostęp do funkcji Swipe Up, musisz mieć co najmniej 10 000 followersów. Jeśli nie masz tej liczby, będziesz musiał zamiast tego stworzyć profil biznesowy. Możesz również dodać link Swipe Up do swoich Instagram stories, ale pamiętaj, że Twoje Stories będzie tylko przez 24 godziny.


Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wiadomości związane